Koekenverkoop 2022

Op algemeen verzoek zijn de koekjes terug van weggeweest! Bestel hieronder je voorraad - ideaal als vieruurtje, bij de koffiepauze, om de koekjesdoos te vullen voor school, ...

🛒 Hoe kan je bestellen?

• Selecteer hieronder één of meerdere artikelen en voeg ze toe aan je winkelwagen.
  • Ga vervolgens naar je winkelwagen, waar je het aantal stuks dat je wil bestellen nog kan aanpassen.
  • Je kan je bestelling online betalen (via Bancontact).
  • Deadline voor bestellingen: 30/11/2022.
  • Houdbaarheidsduur koekjes: 60 dagen.

🍪 Waar en wanneer kan je de koeken afhalen?

De koeken kunnen afgehaald worden op zondag 18 december 2022 tussen 11u en 13u in de cafetaria van het zwembad van Merelbeke.
We bieden jullie daar graag ook een drankje aan, de ideale manier om eens bij te praten en andere ouders en de bestuursleden te leren kennen.

📱 Wat gebeurt er met de opbrengst?

Met de opbrengst van deze koekenverkoop willen we investeren in een gebruiksvriendelijke tool om jullie in de toekomst nog beter op de hoogte te brengen over de activiteiten van onze club, en jullie toegang te geven tot 1 portaal waar jullie facturen, mutualiteitsattesten, communicatie en de zwemkalender kunnen raadplegen.

Mocht je problemen ondervinden met de online betaling, of als je andere vragen hebt, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.