Eetfestijn 2023

Hieronder kan je inschrijven voor het eetfestijn van Zwemclub Octopus Merelbeke op zaterdag 22 april 2023 in zaal Melac in Zwijnaarde (zie praktische details onderaan de pagina).

DE INSCHRIJVINGEN ZIJN ONDERTUSSEN AFGESLOTEN. Mocht je nog vragen hebben over je inschrijving, aarzel dan niet om ons te contacteren.

--------------------------------------------------------------------------------

🛒 Hoe kan je inschrijven?

• Selecteer hieronder wat je graag wil eten, en hoeveel porties je wil bestellen.
    Je kan kiezen tussen steak à volonté, scampi, balletjes in tomatensaus of veggie, en je krijgt er een lekker dessertje (chocomousse) bij.
    Voor kinderen tot 12 jaar is er een korting.
  • Ga vervolgens naar je winkelwagen, waar je het aantal stuks dat je wil bestellen nog kan aanpassen.
  • Je kan je bestelling online betalen (via Bancontact).
    Gelieve enkel in te schrijven via onderstaand formulier en niet rechtstreeks over te schrijven op de rekening van onze zwemclub.
    Als je betaling goed is doorgekomen, zal je een automatische bevestiging ontvangen van je bestelling.
    Mocht je problemen ondervinden met de online betaling of als je geen automatische bevestiging ontvangen hebt, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.
  • Deadline voor inschrijvingen: 15/04/2023.

Praktische details

• Locatie: Zaal Melac, Dorpsstraat 31, 9052 Zwijnaarde (Google Maps)

🚗Parkeren kan in de omliggende straten.

🚲 De locatie beschikt over een uitgebreide fietsenstalling met rechtstreekse toegang tot de zaal!

• Tijdstip: aperitief vanaf 18u, eten vanaf 19u

Heel graag tot dan!

Het bestuur en de trainers.