Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een antwoord op veelgestelde vragen. Staat je vraag niet in het lijstje? Contacteer ons dan gerust via info@zwemclubmerelbeke.be.

Hoe kan ik mijn kind inschrijven in de zwemschool?

Wij werken met een wachtlijst. Je kan je aanmelden op onze wachtlijst via deze link. Let wel: jouw kind moet 25m op de rug kunnen zwemmen om te kunnen starten in onze zwemschool.

Wij proberen 2x per jaar een testles te organiseren voor kinderen op onze wachtlijst: begin januari (voor opstart in februari) en in augustus/september (voor opstart in september). Deelname aan een testles is gratis

Na de testles laten we jou weten in welke groep jouw kind kan starten, en krijg je de mogelijkheid om in te schrijven.

Organiseren jullie ook lessen voor volwassenen?

Neen, onze focus ligt op kinderen.

Is er les tijdens de schoolvakanties?

Tijdens schoolvakanties is er enkel nog les op de vrijdagavond en zaterdag bij het begin van de schoolvakantie, maar niet tijdens de rest van de vakantie.

Is er les op brugdagen en verlengde weekends?

In principe is er altijd les op de brugdagen van verlengde weekends, tenzij expliciet anders gecommuniceerd.

Wanneer ontvang ik mijn mutualiteitsattest?

Je ontvangt na betaling van je lidmaatschapsbijdrage automatisch je mutualiteitsattest in je mailbox.

Mijn badmuts is kapot of verloren, wat nu?

Geen probleem, voor 5 euro kan je een nieuwe kopen bij de trainers.

Ik ben mijn zwemkaart kwijt, waar moet ik zijn voor een nieuwe?

Bij inschrijving ontvangt elke nieuw lid een zwemkaart (inbegrepen in de lidmaatschapsbijdrage).

Een nieuwe kaart kost 5 euro.

Als je jouw kaart kwijt bent, stuur dan een mailtje naar info@zwemclubmerelbeke.be met de naam van jouw zoon of dochter. Wij regelen dan een nieuwe kaart en geven jou een seintje als deze klaarligt aan het onthaal van het zwembad.

Als hoeveelste staat mijn kind op de wachtlijst?

Stuur een mailtje naar info@zwemclubmerelbeke.be of vul een contactformulier in, en wij laten je het zo snel mogelijk weten.

Waar vind ik meer info over het lidgeld?

Op onze inschrijvingspagina vind je meer informatie over hoe je kan inschrijven voor de zwemschool, recreatie of competitie, hoeveel het lidgeld bedraagt, en wat de annulatievoorwaarden zijn.

Ik kan maar 1x per week trainen, wat nu?

Alle groepen, met uitzondering van de Instappers en Paars, trainen 2x per week. Het is mogelijk om in te schrijven en enkel deel te nemen op 1 van de 2 dagen. Je zoon of dochter zal er dan mogelijks wat langer over doen om over te gaan naar een volgende groep.

Aangezien wij 2x per week banen huren in het zwembad, en trainers voorzien, kunnen wij echter geen korting voorzien op het lidgeld voor kinderen die maar 1x per week kunnen zwemmen.