Deposit competitie

Competitiezwemmers kunnen ook deelnemen aan wedstrijden. Met het inschrijvingsgeld alleen zijn de kosten voor deze wedstrijden niet volledig gedekt. Omdat wij het inschrijvingsgeld voor iedereen betaalbaar willen houden, zullen wij dit jaar vragen een deposit van 50 EUR te storten indien je ook wil deelnemen aan wedstrijden. Enkel als wij dit deposit ontvangen hebben, zal je kunnen inschrijven voor een wedstrijd.

Helaas hebben wij vorig seizoen gemerkt dat zwemmers regelmatig last minute afhaken zonder geldige reden, of niet komen opdagen tijdens wedstrijden. In dit geval draait de zwemclub op voor alle kosten.

Bij het last minute afzeggen voor een wedstrijd zonder geldige reden zullen wij daarom vanaf nu 5 EUR per gemiste start afhouden van het deposit.

Wie de regels volgt zal hiervan geen hinder ondervinden, het deposit kan immers verder gebruikt worden volgend seizoen of wordt teruggestort indien de zwemmer niet opnieuw inschrijft voor een nieuw seizoen.

Mocht je problemen ondervinden met de online betaling, of als je andere vragen hebt, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.